Algemene voorwaarden


Artikel 1 - Definities
We gebruiken geen moeilijke worden, een algemene voorwaarde moet duidelijk zijn voor iedereen.

Artikel 2 - Identiteit van de ondernemer
Gsimperial.nl, handelend onder de naam/namen: GS Imperial/GS Collection

Gevestigd te:
St. Servaaslaan 14
6074 BN Melick

Telefoonnummer Nederland: 0621389599 (lokaal tarief)
Bereikbaarheid: van 10.00 tot 17.00 uur, maandag t/m vrijdag
E-mail: info@gsimperial.nl
KvK-nummer: 74746006

Artikel 3 - Toepasselijkheid
Deze voorwaarden zijn van toepassing als u iets bij ons koopt of hebt gekocht. We doen ons best om deze algemene voorwaarden onder uw aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat we voor u doen en wat we van u verwachten.

Artikel 4 - Het aanbod

We vertellen u altijd eerlijk wat, wanneer en hoe u iets kunt kopen. En natuurlijk wat het kost en of u het kunt ruilen. Foutje op de productpagina? Daar mag u ons natuurlijk aan houden. Behalve dan wanneer het foutje duidelijk een blunder is van iemand die per ongeluk een paar nullen te weinig intikt, en u dat van tevoren had kunnen weten.

Artikel 5 - De overeenkomst
Als u iets bestelt bij ons, krijg u daarvan een bevestiging per mail. Daarna houden we u steeds op de hoogte, totdat uw pakketje er is. We voegen alle informatie en gegevens die u nodig hebt bij uw bestelling, maar het meeste vind u ook op onze website. Bonnetje kwijt? Geen probleem. De digitale versie kunt u terugvinden in uw gsimperial-account.

Artikel 6 - Herroepingsrecht
U hebt iets gekocht op onze website en het bevalt u niet? In dat geval kunt u het product binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen. We sturen u een nieuw product of u ontvangt uw aankoopbedrag binnen 3 dagen terug.

Artikel 7 - Verplichtingen van u tijdens de bedenktijd
Pak uw pakket uit op uw manier en bekijk het product van alle kanten. Bent u er niet blij mee? Ga er dan niet mee sporten, zwemmen, of iets anders waarvan u zelf niet zou willen dat iemand anders dat vóór u gedaan heeft met uw aankoop. Doet u dat wel, dan kan het zijn dat u minder geld voor het product terugkrijgt.

Artikel 8 - Na het retourneren

Hebt u binnen 14 dagen aangegeven dat u uw bestelling terug wilt sturen? Dan doen wij dit: 

  1. We sturen u een bevestiging van uw aanvraag;
  2. We sturen u een nieuw product of u ontvangt uw betaling binnen 3 dagen terug.
Artikel 9 - Verzendkosten bij retourneren
Er zijn geen retourskosten, maar u dient wel het product onbeschadigd in het originele verpakking terugsturen naar ons.

Artikel 10 - Wat u niet kunt retourneren
Ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen.

Artikel 11 - De prijs
Daar zijn we altijd eerlijk over, zodat u niet voor verrassingen komt te staan. Zie ook artikel 4. Alle prijzen zijn inclusief btw. Verzendkosten zijn afhankelijk van het tijdvak en de grootte van uw product.

Artikel 12 - Nakomen beloftes en garantie
We doen wat we beloven. U hebt recht op een goed product, is er toch iets mee aan de hand? Dan lossen we dit natuurlijk voor u op. Hierbij volgen we altijd de wet. Tenzij we dat niet genoeg vinden: dan krijgt u extra garantie. Als dit het geval is, zetten we dat altijd op de productpagina.

Artikel 13 - Bezorging en uitvoering
Voor 23:00 uur besteld is de volgende dag geleverd (mits op voorraad). Tenzij we iets anders hebben afgesproken. Duurt het onverhoopt toch langer dan dat we beloofd hebben? Dan laten we u dit zo snel mogelijk weten. Als u het in dat geval niet meer wilt hebben, krijg u de betaling zo snel mogelijk terug, maar in ieder geval binnen 14 dagen teruggestort.

In principe geldt: als u het op onze website kunt bestellen, hebben we het op voorraad. Kunnen we het toch niet leveren? Dan krijg u uw geld terug, of bieden we u een goed alternatief aan. Zo’n vervangend product mag u natuurlijk altijd ruilen. Als uw bestelling beschadigd wordt of kwijtraakt voordat het bij u is, is dat onze schuld. We gaan het dan ook zo snel mogelijk voor u oplossen.

Artikel 14 - Betaling
  1. Als wij u vragen een bedrag vooruit te betalen, maken we direct nadat we het bedrag hebben ontvangen u bestelling in orde.
  2.  Klopt er iets niet in uw betaalgegevens? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten.
Artikel 15 - Klachten
Heb u een klacht? Dat vinden we heel vervelend. Laat het ons snel weten als u een klacht hebt en omschrijf uw probleem zo duidelijk mogelijk. Dan kunnen we u het beste helpen.U krijgt uiterlijk binnen 2 werkdagen antwoord van ons. We helpen u meteen, of u hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten. Als we er samen goed over praten, is het waarschijnlijk zo opgelost.

Dit waren onze algemene voorwaarden. Als we in de toekomst iets gaan veranderen aan deze voorwaarden, vind u dat terug op onze website.